21 April 2010

Cea mai mare colecţie de QSL-uri
Jonathan Marks G8WGN a prezentat un video realizat cu ocazia vizitei sale la Radio Documentation Center din Viena, Austria. Jonathan relatează:

Am dorit să împărtăşesc cu dv. prima parte a documentarului pe care l-am făcut despre Centrul de documentare radio din Viena.  Când am fost acolo în septembrie 2009 colegul meu de radiodifuziune şi prietenul meu Wolf Harranth OE1WHC mi-a prezentat cea mai mare colecţie de documente referitoare la radio, atât din domeniul radiodifuziunii cât şi din cel al radioamatorismului. Şase milioane de cărţi de confirmare QSL, reviste, cărţi şi acte guvernamentale unice, fotografii şi autografe înmagazinează istoria comunicaţiilor peste graniţele internaţionale.
Centrul supravieţuieşte cu ajutorul voluntarilor, şi sper că acest video va contribui la înţelegerea pasiunii cu care  ei contribuie la prezervarea anilor de aur ai radioului.  Am colaborat intens cu Wolf Harranth, editorul media german al radiodifuziunii austriece ORF atunci când eram gazdă şi prezentator la Media Network al Radio Netherlands. Am făcut schimb de benzi cu imprimări şi amândoi am fost bucuroşi că am avut prevederea de a păstra mărturii ale istoriei radioului pe care alţii le-au aruncat după ce le-au utilizat.
Mai multe despre acest aspect pot fi găsite la http://dokufunk.org. Sistemul Vimeo limitează dimensiunea fişierelor, aşa că am împărţit prima parte în două fragmente. Această versiune cercetează datele mai în amănunt, pentru că ştiu că multe alte persoane împărtăşesc amintirile pe care Wolf le descrie. Vizionare plăcută! (Videoul lui G8WGN a fost retras de pe internet, de aceea l-am inlocuit cu un film realizat chiar de Dokufunkj - nota mea, YO4PX)

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved